Goldenaire and Viz-a-Violet Eyes



Products used:

Artdeco Eyeshadow Base
MAC Pigment Goldenaire
MAC Pigment Viz-a-Violet
MAC eyeshadow Mylar
Catrice Allround Mascara in C02 Deep Purple


The Catrice Mascara is from their new limited edition series Purple Passion. The color does look purple on the wand, but unfortunately (or maybe that's a good thing, it depends :-)) it doesn't look purple on the lashes. Anyhow, I like the mascara, it doesn't clump, is easy to apply to the lower lashes as well (which is always an issue for me) and - dare I say - is similar to my beloved Maybelline Colossal Volum' Express mascara, even in color :-)


The placement of shades:



Take care!

Blusherine


3 comments:

Schminkmädchen on September 10, 2009 at 5:36 PM said...

Wunderhübsch! Die Lidfalte hätte ich mir ein wenig stärker betont gewünscht, ansonsten finde ich die gewählten Farben wieder ganz süß an dir!

Schminkmädchen on September 10, 2009 at 5:38 PM said...

Das hab ich ganz vergessen: Deine Wimpern sehen immer so schön aus. Lang, geschwungen, "plüschig", richtig romantisch. Ich bin ganz neidisch. :)

blusherine on September 11, 2009 at 10:11 AM said...

Danke, vielen Dank! Ich klemme sie ordentlich in meine Wimpernzange, damit sie schön nach oben schauen! :-)) Das Viz-a-Violet hab ich mir übrigens besorgt, nachdem ich deinen Swatch gesehen habe! :-)

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon