Maybelline Rosewood Pearl Lips



Lips of the Day:

Maybelline ColorSensational Lipstick in shade
842 Rosewood Pearl



To be honest I found this a little hard to apply, I found the lipstick to be a little on the dryer side. I would say finishwise it's comparable to a MAC frost. I ended up topping it with a gloss. But the color is very pretty, very neutral and wearable, a true rosewood color.


Take care!

Blusherine

5 comments:

Biba on April 30, 2010 at 12:33 PM said...

It's a lovely neutral colour.

MrsPetruschka on April 30, 2010 at 2:38 PM said...

Wunderschöner Rosenholzton. Ich liebe ja die Color Sensational Lippies sehr, habe auch 3 Stk. davon, aber nicht Rosewood Pearl. Ich glaube das muss ich ändern. ;-)
LG Petra

Hoffe es ist ok, wenn ich dir in deutsch antworte, habe anhand deines Profils gesehen, dass auch aus Österreich kommst.?

Blusherine on April 30, 2010 at 3:09 PM said...

@ MrsPetruschka: das ist mehr als ok! :-) Ich schreibe auf Englisch damit ich in Übung bleibe und damit jeder meinen Blog verstehen kann aber ich freue mich ganz besonders über österreichische Besucher!

MrsPetruschka on April 30, 2010 at 6:27 PM said...

Ok, das freut mich.:) Ich lese in Englisch relativ sicher, mit dem flüssigen Schreiben haperts allerdings noch.
Bis demnächst, LG Petra

veja on May 3, 2010 at 2:48 PM said...

super schöner lippenstift!!!

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon