MAC To the Beach Collection


I've been a bad bad girl...

I checked out the MAC Pret-a-Papier Collection yesterday morning as well as the MAC To the Beach Collection and I meant to leave with very little from only the Pret-a-Papier Collection. Well, that didn't work out, did it?

MAC To the Beach Collection
I picked up two lipsticks:
Funbathing Bronzed reddish brown (Cremesheen)
Lazy Day Light blue-pink (Lustre)


I also picked up a lipglass:

Flurry of Fun Sheer orange with blue sparkles




Here come some swatches:



Left: Lipstick Funbathing (Cremesheen)
Middle: Lipstick Lazy Day (Lustre)
Right: Lipglass Flurry of Fun

*edit: Here are lip swatches of Funbathing, Lazy Day and Flurry of Fun:





*edit: please find a swatch comparison of Lazy Day with Viva Glam Gaga here.



I got two blushes, both are frosts:

Hipness Coral with pearl (Repromote from Fafi)
Get-Away Bronze Mid-tone suntan



And here are the swatches:


Left: Blush Get-Away Bronze
Right: Blush Hipness

*edit: see how Hipness Blush looks applied to the cheeks here and a MAC coral blush comparison here.


And to finish: all the swatches together:



What are you planning to get from this collection, anything that caught your eye?

Have a great day,

Blusherine




19 comments:

Lilly on May 4, 2010 at 11:03 AM said...

die lippenprodukte stehen dir sicher super, genau wie die bluhes! mir persönlich war diese LE viel zu warm/korallig, aber das ist nicht tragisch, weil ich auf die superglasse spare ;-)
hast du dir aus der pret a papier auch etwas gekauft?
liebe grüße, lilly

Martha on May 4, 2010 at 11:05 AM said...

Hipness sieht klasse aus! Magst du davon auch mal ein Bild am Objekt posten? Also quasi an der Wange? Würd mich freuen!

Blusherine on May 4, 2010 at 11:09 AM said...

Hallo Lilly, na frage nicht, ob ich mir von der Pret-a-Papier auch was gekauft habe! :o) Den korallenen Paintpot und den Instant Chic Blush, um nur zwei zu nennen :-) werde gleich mal rüber zu deinem Blog und dir zum Jubiläum gratulieren! Bis bald!
Liebe Grüße
Blusherine

Blusherine on May 4, 2010 at 11:11 AM said...

@ Martha: Hallo Martha, ich werde mich bemühen, schreib ich gleich mal auf die To-Do-Liste :-)

Lilly on May 4, 2010 at 1:38 PM said...

Bei der Pret a Papier habe ich mich glücklicherweise was Lippenprodukte anbelangt zurückhalten können. Den Blush in Instant Chic habe ich aber auch gekauft. ;-)

Jenny said...

Könntest du den Instant Chic mal swatchen?vielleicht mit ähnlichen Blushes zum vergleich, wäre prima

JustMe on May 4, 2010 at 2:49 PM said...

Den Hipness möchte ich auch unbedingt haben und vielleicht das Seepferdchen Puder :o)

Blusherine on May 4, 2010 at 3:00 PM said...

@ Jenny: Gut dann schreib ich das auch auf die To-Do-Liste :o)

IPaintMyWorld on May 5, 2010 at 12:44 AM said...

Hab die LE völlig ignoriert, weil ich dachte, sie wäre komplett warm. So kann man sich täuschen, denn Lazy Day ist wunderschön!

Laura - Emerald Green 88 on May 5, 2010 at 9:19 AM said...

Hi, do you have the Viva Glam Lady Gaga lipstick? I would like to see it compared to Lazy Day lipstick. Sorry I don't speak german! Thank you.

Blusherine on May 5, 2010 at 9:32 AM said...

@ Laura: Hi Laura, yes I do, I will post a comparison swatch as soon as I get to it!

Rayanna on May 7, 2010 at 1:55 AM said...

Would Get-Away Bronze be ok on someone pale (NW15)?

Blusherine on May 7, 2010 at 9:00 AM said...

@ Rayanna: hi Rayanna, thank you for your comment! Unfortunately I wouldn't know about that because i am not trained or anything! So the best tip I can give you is to try it out when it's released, if you get the chance! Maybe, as more swatches hit the web, you will be able to tell!

Kiku on May 7, 2010 at 4:09 PM said...

Ich danke dir sooo sehr für die Swatches!! Jetzt weiß ich schon was ich haben möchte :D

LG Kiku

Fianna on May 8, 2010 at 9:33 AM said...

Tolle Swatches, dankeschön. =)

Würdest du evtl. noch einen Lippenswatch von Lazy Day posten? Ich weiß nicht, ob ich ihn mir holen soll oder nicht, da ich so grell rosa deckende Lippenstifte nicht mag und ich mir nicht richtig vorstellen kann, wie der auf den Lippen herauskommt. Das wäre wirklich super lieb. :D

Liebe Grüße und ich hab deinen Blog gleich mal eben in meinen Feedreader gepackt.

Blusherine on May 8, 2010 at 9:46 AM said...

@ Fianna: Mach ich gerne, kommt dann gleich als nächstes, hoffentlich Montag!

Jen said...

the lipgloss looks beautiful... do you think it's similar to the mac dazzleglass in Smile?

Fifi on May 14, 2010 at 6:58 AM said...

I'm eyeing on the Hipness blush, Lazy Day lipstick, and Beachbound lipstick! :D

Blusherine on May 14, 2010 at 9:10 AM said...

Hi Jen, I'm sorry I don't own that Dazzleglass so I couldn't tell! Thanks for you comment!

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon