MAC Style Snob and Mothbrown


MAC Style Snob

has been my favorite eyeshadow last year. It came out with the "Love That Look" Collection featuring starflash eyeshadows, i.e. shadows with that kind of finish (which reminds me: where were the starflash eyeshadows this year?? I would have loved to see a collection coming out!!).

Anyway, the color itself is a light brown/taupe color and I figured MAC Mothbrown would go well in the crease.

Products used:
Benefit F.Y.Eye Primer
MAC eyeshadows:
Style Snob (all over lid blended up above the crease and on lower lashline)
Mothbrown (outer lid and crease)
Manila Paper (highlight)
MSF Natural in Medium Plus (to blend out crease)
Essence Multi Action Mascara (on upper lashes only)
b.pretty transparent eyebrow gel

Placement of shades:



Take care!
Blusherine



8 comments:

Jule on November 16, 2010 at 12:23 PM said...

Schön, dass du mal wieder etwas postest. Ich habe mir gerade das MSF in Medium Plus als Puder bestellt und bin schon ganz gespannt. Leider konnte ich die Farbe im Store nicht testen, weil sie ausverkauft war.
Das AMU ist schön schlicht und schade, dass die beiden e/s aus einer LE sind...

Stefanie on November 16, 2010 at 12:42 PM said...

Very pretty, I love how simple and neutral it is but still so gorgeous

Blusherine on November 16, 2010 at 12:53 PM said...

@Jule: Hallo Jule :-) das MSF Natural liebe ich über alles, ich verwende es oft auch zum Ausblenden, Medium Plus ist etwas rosastichig, was meiner gelblichen Haut nicht so gut passt, aber ich trage es gaaaaaaaaanz dünn auf... :-) Wenn ich dann heller werde, im Jänner/Februar, verwende ich das MSF Medium, das ist etwas gelblicher!

@Stefanie: Thank you so much, Stefanie!

Viv on November 16, 2010 at 1:31 PM said...

lovely eye makeup, i will need to try this out :)





myblissisthisway.blogspot.com

P. on November 16, 2010 at 8:24 PM said...

lovely look and eyeshadow

congrats for your blog i'm following you!!

http://www.ohmydior.org/

Valerie on November 18, 2010 at 7:46 PM said...

Das ist aber toll! Ich mag die Farben total!
und ich habe einen Award für dich, der farblich super zu deinem Blog passt :D

http://lookslikevalerie.blogspot.com/2010/11/award_18.html

Blusherine on November 19, 2010 at 10:18 AM said...

@Valerie: Vielen Dank Valerie! Habe gerade gepostet, passt PERFEKT zu meinen Blogfarben! :D
Liebe Grüße!
Valerie

Blusherine on November 19, 2010 at 10:19 AM said...

@Valerie: ... ich meine... Liebe Grüße Blusherine! :-)

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon