MAC Violetta Lipstick and She-Zam Dazzleglass


MAC Violetta Lipstick
has been one of my favorite lipsticks lately. Not because I love really bright colors on my lips, because I don't, but because it's so easy to tone down.

I will say that ever since getting glasses, like a month ago, I am wearing brighter colors on my lips. My glasses have thick black rims and I feel like I have to balance out their strictness by a stronger red or pink on my lips. Otherwise it's just the glasses that you see and they are very in your face!

Well anywayyyy...
Violetta would be far too bright even with my glasses on, so here is what I have been doing:
Lip balm, then Violetta, then blot and finally She-Zam Dazzleglass, which came out with MAC's Christmas Collection 2009.

It makes a wearable, dazzling pink.

Violetta is a MAC PRO Color, it also came out with the MAC Venomous Villains Collection earlier this year, which is where I got mine. It has an Amplified finish.

To cut it short:
This is MAC Lipstick Violetta with MAC Dazzleglass She-Zam!

Have a great day!
Blusherine




10 comments:

FaShMeTiK on November 16, 2010 at 9:55 AM said...

Hallöchen meine Hübsche =)

Dein Blog gehört definitiv zu meinen Favoriten, deshalb verleihe ich dir den "Best Blog" Award.

Ich hoffe du freust dich =)

http://fashmetik.blogspot.com/2010/11/wow-schon-wieder-ein-award-d.html

LG und einen schönen Dienstag <3

Blusherine on November 16, 2010 at 9:59 AM said...

@Fashmetik: Ich freue mich und wie! Vielen herzlichen Dank! :-)

Valerie on November 16, 2010 at 10:27 AM said...

Wow die Kombinaion sieht traumhaft aus! Da hab ich gleich mal spontan Herzchen in den Augen :D

JustMe on November 16, 2010 at 11:00 AM said...

Das sieht schön aus, aber ich liebe die intensive Farbe von Violetta, deswegen habe ich ich ihn auch gekauft :o)
LG

Kiku on November 16, 2010 at 11:41 AM said...

Wunderschöner Lippenstift! Ich habe ihn mir nicht gekauft, weil ich bedenken hatte, dass er zu grell sein würde :/

LG Kiku

Blusherine on November 16, 2010 at 11:49 AM said...

@JustMe: *lol* ja richtig, das wäre der richtige Grund ihn zu kaufen! :-))

Jule on November 16, 2010 at 12:31 PM said...

Ich kann es nur immer wieder sagen, von allen Beauty-Blogs, die ich verfolge, hast du die allerschönsten Lippen. Das Lippen-MakeUp ist der Knaller und zu deinem geposteten AMU passt es richtig gut...über die Kombi müsste ich mal nachdenken (;

Blusherine on November 16, 2010 at 12:55 PM said...

Oh Jule, du bist so lieb! Die Lippen hab ich von der Mama, da hab ich Glück gehabt, die Nase zum Glück auch, sonst wäre ich bedient *brüll*

strawbemmy on November 17, 2010 at 2:53 PM said...

so tolle lippen und eine super farbwahl.
ich habe deine blogposts in letzter zeit etwas vermisst.

tina_mbc on November 20, 2010 at 2:27 AM said...

Stunning lip combination!!!
Makes me feel sad I missed out on Violetta!!!

xx

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon