Christmas Party Eye Makeup


Hi everybody,

a quick EOTD before I run off to our company's Christmas party!

I always have to crop the first picture that I'm posting in square form so that it matches my front page layout, here is the "real" picture:



Eyeshadows used:
(all MAC, all permanent)

Sable (lid and lower lashline
Ricepaper (inner corner highlight)
Swish (crease)
Cranberry (to deepen crease)
Blackberry (outer v)
MSF Natural in Medium Plus (blending)
Blanc Type (hightlight)

Plush Lash
Mascara
b.pretty transparent eyebrow gel


I hope no one will get drunk at the party but that's hopeless!
Someone always lies flat at the end of the day! :-D

I wish you all a great company Christmas party, should you go to one!

xoxo
Blusherine





6 comments:

FaShMeTiK on December 17, 2010 at 10:46 AM said...

das sieht wirklich toll aus!! =)

Jule on December 17, 2010 at 11:41 AM said...

Sehr fein (: Die Farbtöne mag ich auch sehr gerne.
Ich würde es toll finden, wenn zu deinen schönen AMUs vielleicht noch ein Foto von vorne zeigen könntest!
Viel Spaß!

Blusherine on December 17, 2010 at 11:56 AM said...

Hallo Jule, das würde ich gerne, aber ich komme so schon jeden Tag ziemlich knapp pünktlich - formulieren wir es mal so - in die Arbeit... :-D
Ich nehme immer das Bild, das annähernd was geworden ist und wo man die Farben halbwegs sieht, die sieht man meistens von der Perspektive am besten aber ich weiß was du meinst, du willst sehen wie das AMU ausschaut, wenn ich dich gerade anschauen würde!

Jabelchen on December 17, 2010 at 1:48 PM said...

Wunderschön ♥

Jule on December 17, 2010 at 3:51 PM said...

Ja genau, dann kann man noch ein bißchen besser alle Farbunterschiede sehen.
Aber ich möchte dich natürlich nicht um deinen kostbaren Schlaf bringen (;

graphology on December 17, 2010 at 4:42 PM said...

Das Augen Make-Up sieht klasse aus und ich finde deine Augenfarbe klasse :-)

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon