MAC Cut a Caper Lipstick



Another day, another coral...

This is Cut a Caper by MAC, a limited edition lipstick that came out with last year's Christmas Collection "A Tartan Tale".

I love the color, it's gorgeous, the only little problem that I have is that it seems to emphasize any little flakes that I have on my lips! I notice it every time I use it, I put it on, then I notice the flakes. I tried to be really flakeless for the picture though... :-)

Cut a Caper is a peachy corally shade and finishwise a Lustre. Being quite glossy, it leaves a nice shine on your lips.

*edit: find a MAC coral lipstick comparison here!

Have a great day!
Blusherine





30 comments:

xasperadastra on May 27, 2011 at 12:52 PM said...

molto carino questo colore! Ti piacciono i colori pescati? Vedo che ne hai molti ^^ Davvero peccato che mostri le imperfezioni delle labbra :( ed è strano che lo faccia dato che è un lustre!

Blusherine on May 27, 2011 at 12:55 PM said...

@xasperadastra: ciao ciao! :-) sì, mi piacciono un sacco, vado matta per i colori pesca d'estate! :-) Lo trovo strano anch'io ma mi capita davvero ogni volta che lo uso!
Tanti saluti!

Sarah on May 27, 2011 at 1:04 PM said...

Such a pretty color! I love coral shades. :)

JC! :) on May 27, 2011 at 1:05 PM said...

that's so pretty. it reminds me of ever hip.

Isa on May 27, 2011 at 1:44 PM said...

Schöne Farbe :)

Summer on May 27, 2011 at 2:51 PM said...

Gorgeous shade! Looks amazing on you, it's a shame it has that problem - that really annoys me. It look perfect in the photo though <3

Edelweiss&Enzian on May 27, 2011 at 3:10 PM said...

looks amazing!
following you now, follow me back?
www.edelweiss-und-enzian.blogspot.com

Edelweiss&Enzian on May 27, 2011 at 3:22 PM said...

südtirol?
wie schön!
ich LIEBE südtirol!
vor allem meran und die therme dort!

Edelweiss&Enzian on May 27, 2011 at 3:27 PM said...

hast du es gut, dort ist es wirklich wunderschön!
ich bin richtig neidisch!

My Bathroom Is My Castle on May 27, 2011 at 3:42 PM said...

Wunderschöne Farbe, danke fürs Zeigen!

Liebe Grüße, schönes Wochenende!

Britta

graphology on May 27, 2011 at 4:11 PM said...

Wunderschöner Lippie :-)

Oh my Dior! on May 27, 2011 at 10:10 PM said...

the shade of that lipstick is my favorite color!

http://www.ohmydior.org/

Vintage Makeup on May 28, 2011 at 12:33 AM said...

Gorgeous, gorgeous, gorgeous! LOVE this shade :)

In Palace on May 28, 2011 at 2:50 AM said...

really cute colour

In Palace ♥

G A B Y on May 28, 2011 at 2:51 AM said...

WOw, simply gorgeous, and very summery! What a nice lip swatch (:

Tiffany on May 28, 2011 at 3:29 AM said...

This color is GORGEOUS! So sad I missed out :(

SassyAgapi on May 28, 2011 at 5:26 AM said...

such a pretty color!

D.Sadie on May 28, 2011 at 9:45 AM said...

So pretty!

Tabatha on May 28, 2011 at 8:37 PM said...

Irgendwie haben diese Problem einige peachige MAC Lippies, ärgert mich jedesmal! Aber die Farbe ist trotzdem wunderschön :-)

Dovey on May 29, 2011 at 6:51 AM said...

Beautiful! Peachy pink always looks so pretty! You're making me realize all those colors I could or should have gotten in retrospect =P

Yvonne on May 29, 2011 at 7:09 PM said...

schade das ich mir den nicht gekauft hatte....der sieht echt ganz ganz toll aus :)

lg yvonne

Martha on May 30, 2011 at 11:46 AM said...

Wenn du Lust hast, würde ich mich auf deinen Beitrag freuen: http://marthamacht.blogspot.com/2011/05/tag-i-love-lipsticks.html

Blusherine on May 30, 2011 at 12:13 PM said...

Liebe Martha, danke fürs Taggen, das ist ein super TAG, freu mich, dass ich auch mitmachen kann!

PinkCitrus on May 31, 2011 at 9:32 AM said...

Huhu, ich habe dich getaggt: http://www.semantos.de/?p=1769

Vll hast du ja Lust mitzumachen? Würde mich freuen! :)

LG
PinkCitrus
www.semantos.de

Charlie on June 6, 2011 at 10:09 PM said...

Du hast wirklich so unendlich schöne Lippen! Bei jedem deiner Lippenswatches bekommt man gleich Lust den Lippenstift zu kaufen, in der Hoffnung das es bei einem selbst genauso toll aussieht!!

Hast du vlt irgendwo ein Bild deiner puren Lippen?
Meine Lippen sind zum Beispiel wirklich stark pigmentiert und ich kann so schlecht einschätzen, wie die Lippenstifte bei mir wirken würden...

Ganz Liebe Grüße an dich

Charlie von

www.kuenstlichgesicht.blogspot.com

Blusherine on June 7, 2011 at 8:19 AM said...

Hallo liebe Charlie,
vielen Dank, das ist lieb von dir! Aber das Kompliment kann ich gleich zurückgeben, war grad auf deinem Blog und ich finde DEINE Lippen schauen toll aus!!!
Bei den Lippenstiftfarben ist es so, dass ich fast ausschließlich Farben poste, die mir selber gut gefallen. Außer es kommt eine neue Kollektion raus und es sind noch kaum Swatches online, dann poste ich einfach meine Lippenstifteinkäufe, egal wie gut oder schlecht mir die Farbe gefällt!
Eine Foto von meinen Lippen ohne nichts drauf findest du hier:
http://blusherine.blogspot.com/2010/04/used-up-mac-cremesheen-glass.html
Ich habe eher bräunlich-rosane Lippen und sie sind so mittel pigmentiert! Viele Lustre-Finishes von MAC decken bei mir auch nicht gut genug!
Liebe Grüße und Danke für deinen langen Kommentar!
Blusherine

swirrruska on June 9, 2011 at 8:06 PM said...

so sexy lips!!!!!!! amazing lipstick... this is my color :)

Nagellack-Junkie on June 13, 2011 at 12:21 PM said...

Die Farbe an sich gefällt mir sehr gut und ich muss auch sagen, dass deine Lippen-Swatches wirklich toll aussehen :)

Liebe Grüße
Isabel

Rotkäppchen on June 25, 2012 at 4:13 PM said...

"Cut a Caper" ist so hübsch! Ich freue mich so, dass er bei "Heavenly Creatures" wieder herauskommt!

Liebe Grüße

Blusherine on June 27, 2012 at 2:33 PM said...

Hi Rotkäppchen! Ja ich auch, ich werde mein Depot auffüllen! :-))

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon