Naked Drama...

Hello Lovelies!

I had construction done in my apartment a couple of days ago, because water had come through the ceiling of my apartment (lots of water) and the damage needed to be fixed. I live in an old Viennese townhouse and these things happen, it's annoying but, you know, it's an old house. The damage itself wasn't too big of a deal, the workers could fix it within a couple of days. But they had to install beams to support my ceiling, because it was at risk to collapse.

I had plenty of time while they were rebuilding my ceiling, and so, after getting all the housework done, I started to play around with makeup.

The look turned out pretty dramatic from what I'm used to wearing, I felt a little shy looking at people... :-)

Anyway,
products used:
Urban Decay Naked Palette
Sin
(lid)
Sidecar (crease and lower lashline - careful with that glitter in the crease...)
Naked (to blend out Sidecar)
Gunmetal (outer v and outer lower lashline)
Virgin (highlight)
Benefit Towne Car Creaseless Cream (to line eyes)
MAC Pearlglide Liner in Black Line (on waterline)
Maybelline The Falsies Mascara





Have a great weekend everyone!

Blusherine



19 comments:

Jule on July 8, 2011 at 2:17 PM said...

Irgendwie schimmern mir die Lidschatten aus der Palette zu stark. An mir mag ich die AMUs damit meist nicht so sehr. ABER, meine Liebe, an dir umso mehr *grins*! Das hat sich nun sogar gereimt. Schönes Wochenende und kein Wasser mehr ;)

Blusherine on July 8, 2011 at 2:20 PM said...

@Jule: Hallo liebe Jule, mir auch, mir auch! :-) Ich will immer damit starten, die schimmernden Farben nur auf dem Lid zu verwenden, und dann bin ich immer zu faul um noch andere Farben hervorzukramen und dann wird der Rest des AMUs auch mit der Palette geschminkt, Shimmer Explosion total! :o))

Sarah on July 8, 2011 at 2:24 PM said...

Habe dir einen Award verliehen:

http://cosabeauty.blogspot.com/2011/07/award-one-lovely-blog.html

Lg
Sarah

Christine Iversen on July 8, 2011 at 2:30 PM said...

This is such a gorgeous look, I LOVE it ^_^

Love Christine ♥

Sarah on July 8, 2011 at 2:34 PM said...

Mach dir keinen Kopf, dass 'normale' Leben geht vor. :) Dafuer freu ich mich umso mehr, wenn du es dann schaffst zu kommentieren. :)

Das ist ja witzig, dass fast Alles zutrifft. :D Bist du auch so eine stolze Tante?

Lg
Sarah

Blusherine on July 8, 2011 at 2:37 PM said...

@Christine: Thank you dear! :-)

@Sarah: Danke dir ganz herzlich! Ja, ich bin auch Tante, die jüngste von uns hat als erste Kinder bekommen! :-)

MissA* on July 8, 2011 at 2:40 PM said...

It's beautiful ;)

Christine Iversen on July 8, 2011 at 2:40 PM said...

Yeah I know, im such a sucker for everything Hello Kitty haha ^_^
I haven't tried any of the H&M brushes yet.

Love Christine ♥

Padme on July 8, 2011 at 5:10 PM said...

it´s so pretty!

Vintage Makeup on July 8, 2011 at 7:59 PM said...

So pretty! I love the shade in the outer v :)

JC ♔ on July 9, 2011 at 12:52 AM said...

What a sexy and sophisticated look! I loove it.

The Make-up Fairy on July 9, 2011 at 1:07 PM said...

Beautiful blending there !!

Janalyn on July 10, 2011 at 11:50 AM said...

Sooooo pretttyyyy! Love this look! Still need to get myself one of those Naked palettes!

Marie Luise on July 11, 2011 at 9:46 AM said...

Am Besten gefällt mir der schöne Schwung deiner Augenbrauen :-) Wie kriegst du denn hin? (Schablone, frei Hand, Kosmetik?)

Love, Luise

Schau doch auch mal auf meinem Blog vorbei!

Blusherine on July 11, 2011 at 9:51 AM said...

@Marie Luise: halli-hallo liebe Marie Luise, vielen Dank! Die Augenbrauen, das ist ein ständiger Kampf mit der Pinzette! :-)) Mache das frei Hand, am oberen Rand mache ich nicht viel, am unteren Rand schaue ich immer drauf, dass die "Kurve kurvig bleibt", verstehst du was ich meine? :-) Da sollten keine Ecken und Kanten drin sein, sondern die Kurve sollte einwandfrei sein, hahahaha. Aber ich kann dich beruhigen, ich stehe jeden Tag vor dem Spiegel und versuche die Haare in Form zu bürsten, die sind sehr störrisch und lang und brauchen immer besondere Aufmerksamkeit! :-)

Kässi on July 11, 2011 at 3:50 PM said...

Mag ich sehr gern. Ich steh z.Zt. mal wieder total auf schimmer :)

pinkcitrus on July 14, 2011 at 9:04 PM said...

Schönes AMU :) Und das mit deiner Wohnung, ist böse ... ;/

Oh my Dior! on July 15, 2011 at 8:00 PM said...

wow such a beautiful color your eyes pop!


http://www.ohmydior.org/

karo on July 17, 2011 at 5:17 PM said...

Wunderschönes AMU!
TOP!
LG :)

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon