A Spinning Transformation

It took me a while, but here it is, the anticipated green look! :-)

How are you all?!

It's been kind of cold and chilly for July here in Vienna, I am hoping for better weather every day, in the meantime, to make me feel a little better, I put turquoise nail polish on my toe nails and heavily tanned myself with self tanner. It feels a little bit more like summer that way! :-)


Aaaaaaaanyway, I used the MAC Valiant Quad for my eye makeup today, it came out earlier this year with the Wonder Woman Collection. I used one additional MAC (LE) color - Magnetic Fields - to deepen up the crease.

Products used:
Urban Decay Primer Potion
Shadows from the Valiant Quad:
Valiant (on the lid and lower lashline)
Spinning Transformation (in the crease)
Manila Paper (as highlight and in inner corner)
Magnetic Fields (LE) (for outer v and outer lower lashline)
Maybelline The Falsies Mascara


Here is how I placed the shades:



And here is a picture of MAC Valiant Quad:




Have a great day everyone!

Blusherine



19 comments:

Biba on August 2, 2011 at 11:24 AM said...

It looks great! I think that green makes your eyes even prettier :)

Blusherine on August 2, 2011 at 12:04 PM said...

oh thank you very much biba!

JC ♔ on August 2, 2011 at 1:06 PM said...

I love it. It's not often I stumble upon wearable green eyeshadow. Very pretty.

Blusherine on August 2, 2011 at 1:26 PM said...

thank you JC :-), I was blending like a maniac this morning to make it work :o))

civciv on August 2, 2011 at 2:01 PM said...

tolles Amu liebe Blusherine *_* wie immer sehr soft und edel zugleich..

ich liebe dein Blog einfach <3


Liebe Grüße
civciv

Sarah on August 2, 2011 at 2:10 PM said...

Looks great! You can totally rock the green look with your eye color. :)

Lg
Sarah

graphology on August 2, 2011 at 2:28 PM said...

Deine AMUs sind immer wunderschön und perfekt geblendet, ich gucke sie mir so gerne an :-)

civciv on August 2, 2011 at 2:34 PM said...

ach du bist doch ´nen SchatZZz ;)

...danke für deine Kommis ;) schade, dass du keine Agentur hast *lach* ich hätte mich bei dir angemeldet !!

ich drück dich ganZz doll liebes :))

civciv <3

Blusherine on August 2, 2011 at 2:42 PM said...

@alle: Danke Ihr Lieben, ich freu mich, dass ihr immer noch bei mir kommentiert, obwohl ich in letzter Zeit so wenig Zeit habe! Das freut mich echt!

Sarah on August 2, 2011 at 2:54 PM said...

Dann bin ich ja beruhigt, dann wird es vermutlich oefters Monatsfavoriten geben. :)

Und natuerlich wird auch weiterhin kommentiert! :) Manchmal geht das 'real life' einfach vor und das Bloggen muss etwas zurueckstecken.
Ich denke jeder, der bloggt, hat dafuer Verstaendnis! :)

Lg
Sarah

Amelie und Magalie on August 2, 2011 at 3:09 PM said...

Die Palette ist mir noch nie aufgefallen... Aber dein AMU damit gefällt mir ausgesprochen gut!
Liebe Grüße,
Amelie

Blusherine on August 2, 2011 at 3:22 PM said...

@Sarah: Ja, mein Tag müsste 36 Stunden haben, dann wäre genug Zeit für alles! :-) Oder ich sollte meine 40-Stunden-Arbeitswoche kündigen, das wäre auch eine Möglichkeit ;-)

@Amelie: Danke dir Amelie! Die Palette ist mit der Wonder Woman Kollektion rausgekommen!

Lilly on August 2, 2011 at 6:55 PM said...

sieht super aus und deine augen leuchten richtig durch das grün. ich bereue es noch immer nicht, das quad nicht gekauft zu haben :P alte anfixerin!

karo on August 2, 2011 at 8:16 PM said...

Oh wow! Das sieht bombastisch aus!
gefällt mir unglaublich gut!
LG :)

Nicole on August 3, 2011 at 4:28 AM said...

Beautiful eye make up!
Thanks for your lovely comment!

Kisses from Hong Kong,
Nicole

Dovey on August 3, 2011 at 5:15 AM said...

What a pretty green-gold eye =)

Blusherine on August 3, 2011 at 10:29 AM said...

@Lilly: *lol* das ist super dass du standfest bleibst! :o))

@karo, Nicole & Dovey: thank you girls!

David on August 3, 2011 at 3:20 PM said...

love this. it looks very classy and like something anyone can pull off and look awesome in. thank you for sharing.

Sarina on August 12, 2011 at 12:20 PM said...

So beautiful <3

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon