Eyes: Urban Decay and ELF

Hi Lovelies!

A quick Eye of the Day before I'm back to work!

Hope you're all doing well and had a great start into 2012! I didn't make any New Year's resolutions except less Makeup and more Clothes! More clothes is always a good resolution, right?!!

I will attempt to skip as many MAC collections as I can this year, try to use up much of my stuff and stock up on my wardrobe instead. So far I did pretty well, I already bought 2 pairs of shoes! :-)

Other than that I want to start sewing. I have already picked out a skirt and bought the cut and the fabric, now all I have to do is try to find the courage to cut into that fabric! I will let you know how it goes. It says "very easy" on the cut, but I guess I will have to call my mom a lot and show her the progress on Skype so she can give me advice!

That's about it, that's about all that's going on!

And so, better late then never: Happy New Year everyone, have a great year 2012 and I'll sure see you around!

Much love
Blusherine


P.S.
Almost forgot, products used:
MAC Paint Pot Morning Frost (all over lid)
Urban Decay Eyeshadow Sidecar (on top of Morning Frost)
Urban Decay Eyeshadow Gunmetal (outer v)
Urban Decay Eyeshadow Half Baked (on lower lashline)
Rosy Color from ELF Warm Bronzer (on the browbone)
Lightest Color from ELF Warm Bronzer (highlight)



16 comments:

Jule von Its faaaabulous on January 18, 2012 at 11:48 AM said...

Frohes neues Jahr! Schönes natürliches AMU!

Blusherine on January 18, 2012 at 11:53 AM said...

Hallo Jule, dir auch!! Ein gutes Jahr 2012!!

Sarah on January 18, 2012 at 1:06 PM said...

Yay! She's baack! :)
Lovely look, like always! :)

Hope to read more from you again!

Lilly on January 18, 2012 at 1:08 PM said...

ui, das schimmert aber toll! mehr kleidung und weniger makeup ist ein guter vorsatz, ich werde da glaube ich mitmachen. ;-)

Mel Eyre on January 18, 2012 at 2:26 PM said...

Ich muss meinen Kleiderschrank auch aufstocken, ich habe ebenfalls zuviel Schminke und zu wenig zum anziehen^^

Das AMU ist sehr hübsch geworden
Liebe Grüße <3

Blusherine on January 18, 2012 at 2:29 PM said...

@Sarah: Yay!!! :-)) Needed a break, but now I'm back! :-)

@Lilly: ja gell, weniger makeup, mehr schuhe! das meiseln wir in unser geldbörserl ein! :-)

@Mel: Mariahilfer, bitte Tore öffnen, wir kommen!! :-))

Biba on January 18, 2012 at 2:31 PM said...

Yay, welcome back! :D

I think I might be with you on this one: less Makeup and more clothes. I have bought more clothes than make up while I was staying in Vienna... O.o

Blusherine on January 18, 2012 at 2:37 PM said...

@Biba: Hi Biba!! I'm sure you didn't buy wool hats though! ;-)) Or any knitwear for that matter... :D I have raided H&M and Zara while I was on vacation...

Lyndywyn on January 18, 2012 at 5:44 PM said...

Mehr Kleidung und weniger Makeup finde ich auch super! Mach ich seit einiger Zeit so. Allerdings muß man dann auch in den sauren Apfel beißen und den Kleiderschrank ausmisten. Das hab ich gestern gemacht! Ist einiges rausgeflogen! Auch Handtaschen habe ich erfolgreich aussortiert!

Zeigst Du uns dann in Zukunft auch mehr Outfitpostings? Seit dem Posting mit Deinen tollen roten Schuhen, bin ich echt neugierig auf Deine Garderobe!

Viele liebe Grüße und einen guten Start ins neue Jahr!

karo on January 18, 2012 at 6:38 PM said...

Huhu! Du bist wieder da! Suppppppppper! <3
Dein Make Up sieht sehr hübsch aus!
Liebste grüße!

Biba on January 19, 2012 at 10:33 AM said...

Nooo, no wool hats :D

I have found some pretty stuff in H&M too...

Blusherine on January 19, 2012 at 2:09 PM said...

@Lyndywyn: oh das ist aber lieb von dir! ich werde mich bemühen! im winter ist es halt sehr schwierig, weil ich nicht in den spiegel blitzen kann und ich bin allgemein von meinem blitz abhängig, da es finster ist wenn ich von zuhause weggehe und auch wenn ich wieder zurückkomme... vielleicht kann ich meinen freund mal überreden... :-)

@karo: Danke Karo, das ist ur-lieb von dir!

@Biba: thumbs up for H&M! :-)

christerl on January 20, 2012 at 8:21 AM said...

Juhu du bist wieder da!

Gute Neujahrsvorästze - wenn ich könnte würde ich mich gleich anschließen.. aber im Moment bin ich noch zu kosmetikvernarrt! :)

Blusherine on January 20, 2012 at 9:52 AM said...

Hallo Christerl! Mal schauen, wie lange die Vorsätze halten, ich befürchte ja, dass ich dann Kleider UND Kosmetik in Massen kaufe...

michischaaf on January 21, 2012 at 8:19 PM said...

geht mir genauso mit meinen Vorsätzen =)
na dann viel Spaß dabei und sehr hübsches FOTD! vlt sieht man sich ja mal wieder!
Glg michi

PinkCitrus on January 23, 2012 at 7:27 PM said...

Super schön, bei brauntönen kann man glaube ich auch gar nichts falsch machen :)

LOVE IT!

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon