Denim for my Feet

I have a feeling, this blog is slowly turning into a shoe blog... :-D

I got these denim wedges a couple of weeks ago and I am saving them for summer, it's too cold now and with all the snow lying on the sidewalks I would only ruin them.

The brand is „N2H“ (Never2Hot) and they are available at shoe store „Humanic“ here in Austria, they cost 39,95 euros. Strangely enough, they are not visible on their website's online shop, a couple of brands aren't, and then, on the other hand, brands like Guess are visible, but you can't get them in their stores, only online. Very confusing :-) I am told that the company that owns Humanic owns other shoe stores and they combine their online selling in the Humanic online shop.

I thought these were so cute, being made out of denim. I practically live in jeans and so now I have "jeans for my feet"... I envision them with my olive mini-skirt and a pretty t-shirt or tunic, I can't wait until it gets warmer so I can try different looks!




xoxo
Blusherine



23 comments:

Nani HibbyAloha on February 16, 2012 at 10:49 AM said...

OMG they are gorgeous!!! *.* Hopefully I can find them online somehow, gotta take a look around. Thanks for showing them! :)

snow. white on February 16, 2012 at 11:14 AM said...

Die Schuhe sind ein Wahnsinn! :) Gegen einen Schuhblog hätte ich nichts einzuwenden ;)


grüße von

snowwhite90.blogspot.com

Nani HibbyAloha on February 16, 2012 at 11:30 AM said...

Hihi, schön wär's! :D Ich hab leider keine Canon. Eine Spiegelreflex hab ich zwar, aber die finde ich für AMu-Fotos unpraktisch (hat kein schwenkbares Display). Ich mache alle Bilder mit meiner kleinen Handkamera (Penax Optio W60) im Nahaufnahme-Modus. :)

Liebe Grüße
Nani

Blusherine on February 16, 2012 at 11:35 AM said...

@Nani HibbyAloha: was wirklich? nicht schlecht! die schauen aus wie vom profi!

@snow. white: hihihi, danke! bald muss ich meine Headline ändern... aber wir frauen lieben halt schuhe, gell!

snow. white on February 16, 2012 at 12:27 PM said...

Jaa wir lieben, lieben lieben Schuhe :D

snow. white on February 16, 2012 at 12:29 PM said...

Übrigens vielen lieben Dank für deinen Kommi. :) Die Lippenstifte auf meinem Foto sind von P2 und echt empfehlenswert. Farbe" Via Medici" und "Sunset Boulevard" vermischt.

Hab einen schönen Tag!

Sarah on February 16, 2012 at 1:43 PM said...

Uuuh, I like them! I love Wedges, especially in the spring/summer time. Too bad they don't have Humanic here. I need to see if I can find a similar pair.

I want to see outfit pictures with the shoes when you wear them, please! :))

Blusherine on February 16, 2012 at 2:01 PM said...

@Sarah: maybe I can find a winter outfit that will work as well! I will let you know if I can come up with something! :-)

Rakhshanda on February 16, 2012 at 2:55 PM said...

Woww love these <3 Would love to to try denim style wedges :D
http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/

lilmisszolicious on February 16, 2012 at 4:13 PM said...

Wow, echt schöne schuhe. Und sicherlich auch sehr bequem, so wie sie aussehen.

zolicious

Blusherine on February 16, 2012 at 4:15 PM said...

@Rakhshanda: thank you, hope you'll find some you like!

@lilmisszolicious: dankeschön! :-) ja, das war so ein kriterium, dass man einen tag bei der arbeit mit ihnen aushalten kann! :-)

Kim on February 16, 2012 at 8:54 PM said...

Die Schuhe schauen super aus :D
Der Frühling kann kommen :D

Lyndywyn on February 17, 2012 at 12:20 AM said...

Was für ein tolles Paar Schuhe!!! Ich würde gerne mal einen Blick in Deinen Schuhschrank werfen!

Lg

Blusherine on February 17, 2012 at 9:46 AM said...

@Kim: ich warte auch schon soooo darauf, dass es endlich wärmer wird, ich will endlich raus aus den wollpullis und dicken mänteln! :-)

@Lyndywyn: Danke dir meine Süße! :-) Vielleicht ordne ich alles mal schön und mach dann ein Foto, da muss ich aber vorher alle schön putzen! :-)

Nina on February 17, 2012 at 2:06 PM said...

Die Schuhe sind super und bestimmt auch sehr bequeme! Ich habe ein Paar Boots mit Keilabsatz und die sind auch total bequem;)

Blusherine on February 17, 2012 at 2:14 PM said...

Hi Nina, ich freu mich, dass euch die Schuhe gefallen, da möchte ich gleich noch viel mehr Schuhe kaufen...

wiemi on February 19, 2012 at 10:34 AM said...

Die sehen aus als hätten sie eine g'scheite Sohle, vielleicht kannst sie dann ja schon früher tragen ;)
Ich habe seit ein paar Tagen auch hohe Schuhe und werde sicher kämpfen müssen ;D Die sind aber aus Wildleder und für das jetzige Wetter wohl ungeeignet.

Blusherine on February 20, 2012 at 8:36 AM said...

Hi wiemi, ja stimmt, die haben eine gscheide gummisohle! :-) vielleicht werden sie ja noch vorher ausgeführt! :-) Ja, Wildleder ist immer ein bisschen tricky, da will man nicht von einem Platzregen überrascht werden! :-)

graphology on February 23, 2012 at 11:29 AM said...

Hey, danke für deinen netten Kommentar. Ich versuche nun wieder öfter zu bloggen :-)
Die Schuhe sehen toll aus und ich finde Keilabsätze immer sehr schön bequem.

Beautyssip Girl on February 23, 2012 at 4:35 PM said...

Thank you so much for follow back. I love you blog and i am jealous about your lipsticks from MAC. Xoxo Beautyssip Girl

nik on February 23, 2012 at 4:55 PM said...

Hello! I just found your blog and I think it's AMAZING! The pics are great and I can see that You really like what you do here! I love people with great ideas, like you!
Your blog is inspiring! I will follow you!
xoxo

http://nikandpic.blogspot.com/

snow. white on February 23, 2012 at 6:01 PM said...

Vielen Dank für deinen Kommi meine Liebe :)
Die Schuhe hab ich ja schon kommentiert :D

grüße von
snowwhite90.blogspot.com

Blusherine on February 24, 2012 at 10:05 AM said...

@everybody: thank you girls, means a lot to me!

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon