MAC Naturally Collection


Hi Lovelies,

just a quick post to share my MAC Naturally Collection haul!

I got all 4 lipsticks and - surprisingly - a mineral eyeshadow. I am usually not a fan of MAC's Mineralize Eyeshadows, to be precise, I only own one, so this is number 2 now, it's called Summer Haze:




The lipsticks are all nice and neutral:



(left to right):
A Perfect Day, Beach Sand (top), Pillow Talk (bottom), Sweet Sunrise.


Swatch of A Perfect Day is coming soon!

*edit: can be found here.


Love
Blusherine




16 comments:

Rotkäppchen on February 3, 2012 at 1:42 PM said...

Summer Haze habe ich mir auch geholt und ich liebe ihn! :) Liebe Grüße

Sarah on February 3, 2012 at 2:17 PM said...

A Perfect Day hab ich auch und ich liebe ihn!
Tolle Ausbeute! :)

Jule von Its faaaabulous on February 3, 2012 at 2:21 PM said...

Hach, und die Lippenstifte werden auf deinen fabelhaft geformten Lippen wieder umwerfend ausehen *schmacht* :)

Blusherine on February 3, 2012 at 2:44 PM said...

@Rotkäppchen: ich bin normal überhaupt nicht anfällig für Mineralize Eyeshadows, aber da konnte ich auch nicht nein sagen! :-)

@Sarah: ich trau mich's ja kaum sagen, aber zuhause hab ich ca. 10 Lippenstifte gefunden, die ihm ähnlich sind...

@Jule: oh Jule, zu freundlich! :-)
Hab erst "A Perfect Day" ausprobiert, er kam mir ziemlich ähnlich dem Blankety vor, vielleicht schaff ichs ja mal, Vergleichsswatches zu posten!

G A B Y on February 3, 2012 at 4:39 PM said...

I hope to be able to get my hands on A Perfect Day if it's not too late!

Blusherine on February 3, 2012 at 4:59 PM said...

@Gaby: Good luck Gaby! Hope you'll be able to get it!

snow. white on February 3, 2012 at 8:49 PM said...

Pillow talk gefällt mir am besten :) erinnert mich etwas an see sheer und der ist ja mein absoluter fave ;)..sweet sunrise sieht aber auch ganz toll aus. werd ich mal probieren.
Habt nen schönen Abend! :)

michischaaf on February 3, 2012 at 9:36 PM said...

hihihi ich dachte mir schon, dass du dir ws alle 4 Lippies holen wirst =)))
Glg

Vintage Makeup on February 4, 2012 at 8:25 AM said...

The lipsticks look amazing!

christerl on February 4, 2012 at 8:22 PM said...

Die Farben der Lippenstifte sind echt schön! Ich mag an mir aber lieber was Farbigeres, ich sehe sonst ein bisschen krank aus (vor allem, weil ich auch im Sommer kaum Farbe abbekomme :)

Blusherine on February 6, 2012 at 11:09 AM said...

@everybody: thank you girls! will try to swatch them all!

Elisabeth on February 16, 2012 at 4:03 PM said...

Aaahhh, I gotta have those lipsticks! Amazing.

Great blog, btw. Maybe you have time to stop by mine sometime and subscribe if you like it :)

<3 Elisabeth

http://beautybyelisabeth.blogspot.com

Blusherine on February 16, 2012 at 4:13 PM said...

@Elisabeth: Hi there, thank you, I see you're from Salzburg, yay! :-)

Catherine. on February 18, 2012 at 6:53 PM said...

Deine MAC Kollektion ist echt beeindruckend. Unglaublich schöne Farben!

Bisou
Catherine

http://frlcatherine.com/

Bouquet de Fleurs on February 19, 2012 at 10:46 AM said...

Ich liebäugle auch schon "a perfect day" :) Ich liebe nude-töne auf den Lippen!

http://bouquet-defleurs.blogspot.com/

Blusherine on February 20, 2012 at 8:44 AM said...

@Catherine: Danke liebe Catherine! Beeindruckend, das Wort nehm ich gerne, weil in Wirklichkeit ist sie eher bedenklich... :-D

@Bouquet de Fleurs: dann nichts wie hin bevor er weg ist! :-)

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon