Salmon Ballerinas - I'm ready for Spring!


It's shoe week here at Blusherine! :-)

Yesterday I walked by the C&A window in Wien Landstraße and saw one of the mannequins wear these ballerinas in a cream color, half off her feet. I tried to read the label and saw that it read Yessica. I walked in, saw them, saw the price - 15 euros, hello! And bought them.



They are a light salmon color and when I tried them on they fit perfectly! What I love about them is that they were cheap but they don't look cheap! Yay!




They have them in many different colors: cream, salmon, black, grey, navy, brown...
They are not visible on their homepage yet:
C&A - Ballerinas
but I guess they will be soon!



So now, spring can come! :-)

xoxo
Blusherine



28 comments:

Elisabeth on February 24, 2012 at 10:49 AM said...

Really cute shoes!! I need to buy several ballerinas as well, but I think I'm gonna wait until all the spring collections are in the shops (if I can and don't get weak before ;)). Also, I need some cute colored pants or jeans, e.g. pink or mint. Never had some because I never dared to wear them, but they seem to be so trendy for spring...I'll see if I can find some that fit me.

<3 Elisabeth
http://beautybyelisabeth.blogspot.com

Blusherine on February 24, 2012 at 10:55 AM said...

Hi Elisabeth, I am looking for colored pants too! Saw some pretty ones in the windows already, pink or mint sounds great, but I will have to get in shape first, because they are probably not very slimming... :-D
If you buy any and post them, let me know!

Mel Eyre on February 24, 2012 at 11:16 AM said...

die sind ja wunderschön, ich frage ich mich warum ich die nicht entdeckt habe..ich bin dort sehr oft eigentlich^^

liebe grüße

Blusherine on February 24, 2012 at 11:18 AM said...

Hi Melli, die sind ziemlich neu glaub ich, weil auf der Homepage sind sie auch noch nicht, aber ich muss wirklich sagen, dass ich ALLE anderen Farben auch schön fand und am liebsten alle genommen hätte! Du musst unbedingt hin und sie dir anschauen!

Lilly on February 24, 2012 at 11:32 AM said...

die sehen sehr bequem aus, wenn es die auch in anderen farben gibt, werde ich mal zu C&A schauen. weil weißt eh ... nude schuhe und ich passen nicht zusammen.

Blusherine on February 24, 2012 at 11:49 AM said...

Hallo Lilly, ja, mach das unbedingt, die anderen Farben waren so schön, ich überlege, ob ich mir noch die creme-farbenen und die schwarzen holen soll, weil die passen ja praktisch zu allem!

Sarah on February 24, 2012 at 12:20 PM said...

Huebsche Schuhe! Ein Paar Ballerinas sollte jede Frau haben. :)

Ich freu mich ja schon auf die ganzen Outfit Posts, in denen du uns alle deine neuen Schuhe zeigst. :D

Blusherine on February 24, 2012 at 12:36 PM said...

Hi Sarah, ja da muss ich meine Freund bestechen, aber der ist so störrisch... der will nicht! :-D

Kristina Clemens on February 24, 2012 at 2:36 PM said...

I love these! They're THE PERFECT color to compliment everything for spring. On the prowl for my own pair now. =)
Kristina J.

Lyndywyn on February 24, 2012 at 2:37 PM said...

Wow, die sind schick! Ich hab vor ein paar Tagen beige Ballerinas für den Sommer bestellt. Sind aber noch nicht eingetroffen.

lg

Blusherine on February 24, 2012 at 2:38 PM said...

@Kristina: Yay, let's all go on the hunt for some ballerinas! :-)

Blusherine on February 24, 2012 at 2:39 PM said...

@Lyndywyn: gell, das macht gleich Lust auf Frühling, helle, freundliche Farben, da würde ich am liebsten meine Winterschuhe alle einmotten!

Glanzumströmt on February 24, 2012 at 2:58 PM said...

Das macht Lust auf Frühling!

Ich kann sie mir peferkt zu einer weißen Jeans und einer hellblauen Bluse vorstellen auf einer Picknickdecke mit...ach ich schweife ab! Hier spricht eindeutig die SchlechtWetterDepression aus mir.

Blusherine on February 24, 2012 at 3:00 PM said...

@Glanzumströmt: nein nein, nur weiter! :-) Weiße Jeans, das wäre super, muss ich mir jetzt auch noch kaufen! :-))

Self-Dressed on February 24, 2012 at 4:08 PM said...

what a lovely shoes!!!!
so nice!

kisses!
http://self-dressed.blogspot.com

karo on February 24, 2012 at 8:16 PM said...

Die sehen sehr schön & niedlich aus :)
Liebe Grüße & schönen Abend!

suianna on February 24, 2012 at 9:43 PM said...

Oh wow, sehr schön, genau mein Geschmack! Ich glaube, die muss ich mir mal näher ansehen! :-)

Elisabeth on February 25, 2012 at 9:44 AM said...

Yesterday I said I wanted to wait buying ballerinas. Well, I didn't ;). Check out my new blog post - I bought 3 pairs!! Also, I tried on some colored pants at H&M. I liked some coral ones but actually didn't buy them because I had already bought the shoes and couldn't really afford anything else. If you wear colored pants with a longer top over it, I think you wouldn't look fat or anything :) I have quite large hips and a big bootie, but they looked good on me.

christerl on February 25, 2012 at 4:29 PM said...

Die sind ja hübsch! Da werd ich mir auch ein Paar zulegen - ich hoffe, es gibt sie in meiner Größe, denn mit 41 ist es nicht so leicht, passende Sommerschuhe zu finden ^^

Stylish By Nature on February 25, 2012 at 6:31 PM said...

Wow..what a perfect pair for spring :)

I am hosting Boticca.com giveaway currently, where you can win $100 worth of jewelery and bags...Just click the link below...I'll wait for you there :)

Enter Boticca.com giveaway and win $100
♡ StylishByNature.com

PinkCitrus on February 25, 2012 at 10:05 PM said...

och, die sind wirklich süß :)

ich hoffe auch, dass ich das mit den Augenbrauen noch retten kann, spätestens mit dem Korrekturtermin in 4 Wochen

Summer on February 26, 2012 at 1:56 PM said...

Die Ballerinas sehen toll aus, will mir auch noch welche in einer helleren Farbe besorgen :)

Caro on February 26, 2012 at 10:43 PM said...

wow, die sehen ja voll schoen aus! ich war am samstag erst schuhe kaufen, aber ich glaube die brauch ich auch :)

My Bathroom/Wardrobe Is My Castle on February 27, 2012 at 11:40 AM said...

Superschönes Schnäppchen liebe Blusherine!
Viel Freude damit; ich habe ähnliche in taupe von H&M.
Liebe Grüße und eine gute Woche!

Kirschblüte on February 27, 2012 at 12:33 PM said...

schöne ballerinas, die farbe ist perfekt.
ich hab grad den passenden jessica nude nagellack auf den nägeln =)

Sarah on February 28, 2012 at 7:28 PM said...

Ich habe dich getagged: http://www.cozy-beauty.com/2012/02/tag-wannenaussicht.html

Würde mich freuen, wenn du mitmachst! :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Marica on February 29, 2012 at 6:44 PM said...

Great blog!! Now I’m a member of it. If you want visit my blog: www.drinkingacosmopolitan.blogspot.com
and become member .
THANKS A LOT!! I’ll follow you! Kiss

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon