What I bought at the 2nd Beauty Flea Market...




We were sellers, but we were also buyers!

This is what I bought at the 2nd Vienna Beauty Flea Market last Sunday!

 


 MAC Blot Powder in Medium
Isn't the compact so pretty? It's from an old MAC Collection which I don't even know the name of! Does anyone?
*edit: Lilly just told me, it's from the 2006 MAC Catherine Deneuve Collection!

 
I don't really use blot powder because I have really dry skin, but I would have bought this compact (from Lilly) in any case, even if it had green blush in it, just because of the beautiful packaging...
I will depot the powder and put my Mineralize Skinfinish Natural in it, for daily use! :-)


 I also bought:



MAC Royal Assets Warm Eyes Palette
Antiquitease Collection

 Now hold on, do you remember what I bought last year at the Beauty Flea Market?
Right, the Cool Eyes Palette, now I have two:



Aren't they just too cute? :-)

This is what the warm palette looks like:




Pretty, huh?!
Eye look is coming soon!



Last thing I bought was a MAC eyeshadow:




MAC Little Minx
Rebel Rock Collection





Take care!
Blusherine






13 comments:

lasuse on June 13, 2012 at 10:05 AM said...

wow, da hast du tolle sachen gefunden :). und super idee mit dem puder-umfüllen!

Blusherine on June 13, 2012 at 10:13 AM said...

Hi lasuse, ja ich freu mich auch total! Lilly hat neben mir die Puderdose ausgepackt, ich hatte meine Pratze drauf, so schnell konnte sie gar nicht schauen! :-))

Jule von Its faaaabulous on June 13, 2012 at 10:15 AM said...

Oha...die Lidschattenpalette (und der Rest...haha) hätte mich auch begeistert *_*! Welche Farben sind darin enthalten?

Blusherine on June 13, 2012 at 10:22 AM said...

Hi Jule-Schatz! :-) Also die Lidschattenpalette enthält: Sunday Best, Nobility, Retrospeck, Star Violet, Club und Showstopper, also relativ leicht zu reproduzieren, da Retrospeck, Star Violet und und Club permanent sind und der Rest leicht zu ersetzen! Ich schreib vielleicht noch was dazu!
Liebe Grüße!
Blusherine

Jule von Its faaaabulous on June 13, 2012 at 10:42 AM said...

Club und Star Violet hatte ich sogar schon vermutet :) Trotz der permanenten Lidschatten ist die Zusammenstellung toll, wenn man mal auf Reisen geht...

Blusherine on June 13, 2012 at 10:47 AM said...

Ja genau, das finde ich auch, perfekt für Reisen, außer dass ich immer totale Panik habe dass mir auf Reisen was kaputt geht und ich dann immer permanente Lidschatten mitnehme, die ich leicht ersetzen kann oder Paletten, um die es mir nicht leid ist! :-DD

Mel Eyre on June 13, 2012 at 11:15 AM said...

Hui, die Palette ist ja wirklich ein Schmuckstück <3

Blusherine on June 13, 2012 at 11:31 AM said...

Hi Mel, ich hab soooooooooo große Augen bekommen als ich die gesehen habe, die hatte ich schon lange gesucht und nirgends mehr bekommen! :-)

Rotkäppchen on June 13, 2012 at 1:49 PM said...

Die Palette ist wirklich wunderschön! Ich freue mich schon auf dein AMU!

Blusherine on June 13, 2012 at 2:11 PM said...

Hi Rotkäppchen, ich sehe gerade auf deinem Blog, du hast den Flohmarkt nur knapp verpasst!
Na jedenfalls willkommen zurück in Wien!! :-)
Liebe Grüße!

Nagellackprinzessin on June 13, 2012 at 10:21 PM said...

wow tolle sachen ^^ ich hab mir die teilnehmerliste aus dem letzten post geklaut, ich hoffe das ist ok :* natürlich hab ich dein recap verlinkt :)

liebe grüße!

Mary on June 13, 2012 at 11:40 PM said...

Echt süß, die Paletten! LG, Mary

Blusherine on June 14, 2012 at 8:54 AM said...

@Nagellackprinzessin: kein Problem :-)) ich hab auch schwer nachdenken müssen bis ich alle hatte und bin mir nichtmal sicher ob das alle sind! :-)

@Mary: ich bin einfach palettensüchtig... ;-)
liebe grüße!

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon