MAC Venus Lipstick


Hi my dear!

I went to check out MAC's Heavenly Creature Collection yesterday and I was all over the lipsticks because of the gorgeous colors in a Lustre finish, my favorite lipstick finish by MAC.

I already had Cut a Caper from the Tartan Tale Collection, but I got a backup anyway, you can never have enough coral backups in your lipstick collection! :-)

This morning I tried Venus, it's a pretty rose color with gold sparkles, really pretty! I could see myself go back to MAC to get a backup of this one as well, it's subtle and wearable and perfect for the office.

So here come swatches:
Cut a Caper:



and
Venus:



A big smooch

Blusherine



14 comments:

Nani HibbyAloha on July 3, 2012 at 10:38 AM said...

Now that I see them on you, I'm glad I ordered both of them yesterday. Both look gorgeous on your lips! :)
I also added Fire Sign to the order, because I love the lustre finish the most. Can't wait for them to arrive! :)

D D on July 3, 2012 at 11:09 AM said...

oh gott! schaut das geil aus! sowohl auf heller als auf gebräunter (neid!) haut! glg und einen tollen tag!

Sarah on July 3, 2012 at 11:16 AM said...

wow beides wirklich tolle farben und sie stehen dir super. und wirklich wahnsinnig alltagstauglich!

Mel Eyre on July 3, 2012 at 2:52 PM said...

An dir sieht jeder Lippenstift einfach toll aus <3

Blusherine on July 3, 2012 at 2:57 PM said...

Hallo ihr Lieben!
Danke für die lieben Kommentare! "Cut a Caper" ist wirlich eine tolle Farbe und den "Venus" hab ich auch schon ins Herz geschlossen! Vielleicht mach ich mal einen Post "My Top Ten Mac Lipsticks" oder so, würd mich selber bald mal interessieren welche Lippenstifte ich am meisten verwende! :-)

D D on July 3, 2012 at 2:58 PM said...

jep müller landstraße ... wie du siehst waren nicht so viele weg - also husch husch ;)

Blusherine on July 3, 2012 at 2:59 PM said...

*lol* husch husch, hahahahahaha

Lilly on July 3, 2012 at 3:36 PM said...

venus steht dir sehr gut und den kann man wirklich super ins büro tragen.
und ... man kann nie zu viele korallene lippenstifte haben. ;-)

Blusherine on July 3, 2012 at 3:51 PM said...

@Lilly: ja genau, und man kann auch nie einen zu großen knall haben! :o)))

Lyndywyn on July 3, 2012 at 6:07 PM said...

Die sind beide sehr sehr schön! Da kann man sich ja kaum entscheiden! Vielleicht schaue ich sie mir doch noch aus der Nähe an.
Lg

karo on July 3, 2012 at 9:14 PM said...

Ich glaube....dass bei dir sieht jede Lippenstift einfach sensationell aus!
Liebste grüße

Vintage Makeup on July 4, 2012 at 5:49 PM said...

I love Cut a Caper on you!

Pola on July 7, 2012 at 11:44 AM said...

Tolle Lippen hast du, wirklich!!!


Ich Glaube "Venus" werde ich mir mal genauer anschauen müssen... der sieht echt toll aus!

lg

Kirschblüte on July 8, 2012 at 3:11 PM said...

so schön - überlege auch noch ihn zu holen ;)

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon