What's in my travel bag 2012



Hi Ladies!

I will be going on vacation home to South Tyrol, Italy - to Hotel Mommy - as we call it in German. :-)

My sister will be there with my little niece and we will all be playing makeup (I am sure my one year old niece will have fun "applying" lipstick, too! :-)

 Yesterday I packed my suitcase and my makeup, I am taking a lot, because - between the four of us - my mom, my sister, (my niece) and me - we'll be needing some choice, right?




So here we go: the colors of the eyeshadow palettes are basically matched to the colors of the clothes I am taking: lots of coral and navy tops and dresses. The Naked Palettes I threw in there because you can never be wrong with those.


 (click to enlarge)

If you're curious, I am listing things:

1. Benefit F.Y.Eye Eyeshadow Base
2. MAC Mineralize Satinfinish Foundation in NC30
3. Maybelline Fit Me Concealer in shade 25
4. Bourjois Healthy Mix Serum Foundation in shade 55 Dark Beige
5. MAC Lustre Drops in shade Sun Rush
6. MAC Paint Pot Coral Crepe
7. Essence Eye Soufflé in Pas de Copper
8. Benefit Creaseless Cream in Get Figgy
9. The Body Shop Moroccan Rose Eau de Toilette
10. MAC Mineralize Skinfinish in Medium Plus
11. MAC Mineralize Skinfinish in So Ceylon
12. MAC Gel Blush in Just a Pinch
13. MAC Blush in Hipness
14. ELF Warm Bronzer
15. MAC Colour 4 Quad
16. Wet n Wild Comfort Zone Palette
17. Urban Decay Naked Palette 2
18. MAC Self-Made Quad with: Mulled Cider, Showstopper, Girlie, Star Violet
19. MAC Call Me Bubbles Quad
20. Nars Kalahari Duo
21. Urban Decay Naked Palette
22. Chanel Gloss in Excés
23. b.pretty Transparent Eye Brow Gel
24. MAC Plush Lash Mascara 


For lipsticks and nail polishes I am taking a separate small bag (both makeup bags are from Claire's):



 Ready?



 Nail Polishes:
MAC Russian Red
MAC Cool Reserve
MAC Midsummer's Dream
OPI Puerto Vallarta Violeta
Essie Peach Daiquiri
Essence What Do U Think?
Essence Nail Art Protecting Base Coat
Essence Better Than Gel Nails Top Coat

Lipsticks:
MAC Made with Love
MAC Sweet & Single
Catrice Soft Lilac

Of course, all nail polishes and lipsticks are matched to my clothes too! :o)
My mom and sister will have to adapt their wardrobe choices... :o))





Can't wait to go home, I haven't been home since Christmas!

xoxo
Blusherine



15 comments:

Mel Eyre on August 31, 2012 at 2:43 PM said...

Wow hast du viel eingepackt^^

Blusherine on August 31, 2012 at 2:51 PM said...

Hahaha, ja Mel, ur-viel! :-) Mein Freund wird Augen machen was alles ins Auto muss! :o)) Ich muss das alles irgendwie als "Geschenke für die Familie" verkaufen oder so!

Passing fancy (Sara) on August 31, 2012 at 3:01 PM said...

Oh my, you better don't lost those goodies! :)

Blusherine on August 31, 2012 at 3:04 PM said...

*lol* when we take a break on the highway, I'll make sure the alarm is on!! :o))

Biba on August 31, 2012 at 4:07 PM said...

Enjoy your staying in Italy :)

suianna on August 31, 2012 at 4:53 PM said...

Ha, und wo sind deine Pinsel und Schwämmchen und der Nagellackentferner und das andere Zeug?! Das hast du uns wohl unterschlagen :)
Viel Spaß im Hotel Mama!
Liebe Grüße,
Renate

Kirschblüte on August 31, 2012 at 6:23 PM said...

Wow - wie lange bleibst du dort :)??
Die Hello Kitty Bag ist jaaaa putzig :)

Mirela on August 31, 2012 at 8:56 PM said...

Ich bin ja froh, dass ich nicht die einzige bin, die so viel mit sich rumschleppt :D Klar, wenn ich nach London oder so fliege wirds weniger weil ich dort shoppen gehe, aber für Bosnien habe ich ja auch recht viel eingepackt :)

Sind auch wirklich tolle Produkte dabei!!

Lilly on August 31, 2012 at 10:25 PM said...

für die ganze familie ist das aber wenig makeup. ;-) da brauche ich allein ja schon das doppelte und wenn ich meine mama noch dazurechne -uiuiuiuiui.
hab einen schönen urlaub und komm gesund und munter wieder!

kirstyb on September 3, 2012 at 12:32 PM said...

wow x

My Bathroom/Wardrobe Is My Castle on September 3, 2012 at 2:16 PM said...

Ist doch nur das Nötigste oder? ;-)
Super Sortiment, damit bist Du für alle Eventualitäten gerüstet.

Herzliche Grüße und viel Spaß.

D D on September 6, 2012 at 11:41 AM said...

fürn gscheitn hotel mama aufenthalt braucht man eben entsprechendes graffl :))) viel spaß :))))

Blusherine on September 9, 2012 at 8:50 AM said...

@suianna: *lol* die Pinsel hab ich tatsächlich unterschlagen, das war auch noch mal ein Täschchen voll... :-) Den Rest schnorr ich mir von Mama! :-)

@Kirschblüte: kannst du's glauben, nur eine Woche, hahahaha

@Mirela & Britta & DD: gell, wenn man nach Hause fährt will man am liebsten ALLES einpacken! :o)

Blusherine on September 9, 2012 at 8:55 AM said...

@Lilly: Es ist immer total lustig, wenn ich mit dem Zug nach Hause fahre und nur wenig mitnehmen kann, sind immer alle ein bisschen enttäuscht weil sie immer neugierig sind was sie ausprobieren könnten, wenn ich mit dem Auto komme und den halben Kofferrraum voll Schminke habe sehe ich regelrecht das Leuchten in den Augen (und manchmal auch das Entsetzen bei meiner Mama ob des vielen Graffls :o)) Dabei ist das ja immer ein Bruchteil meiner Sachen, wenn sie wüsste... :o))

Rothaariges on September 16, 2012 at 3:37 PM said...

Great choices!

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon