Smoky Eyes for Christmas Eve

Hello my Lovelies,

Christmas is just around the corner and I can't wait to go home and see my family!

Before I go I wanted to post a Christmas inpired eye makeup, it's all sparkles and glitter, which the flash washed out, but just imagine tons of tiny sparkles on the brown part of my lid! :-)   



Products used:

 Urban Decay Primer Potion
MAC products:
Paint Pot "Idyllic" (lid)
Pressed Pigment "Deeply Dashing" (lid)
e/s "Soft Brown" (crease)
e/s "Black Tied" (outer v)
Pigment "Vanilla" (highlight)
Pigment "Jardin Aires" (inner corner highlight)
e/s "Carbonized" (lower lashline)
e/s "Mystery" (eye brows)
Catrice single "lashes to impress"
MAC Plush Lash Mascara
b.pretty transparent eye brow gel





Where will you be for Christmas? Home with your family or spending it with friends?
Will you be dressing up? I am still thinking about what to wear...

xoxo
Blusherine



15 comments:

Saskia on December 19, 2012 at 9:38 AM said...

I really love it :) Gorgeus!!

michischaaf on December 19, 2012 at 10:14 AM said...

OMG deine Augenbraue - einfach nur heiß!!! Das amu natürlich auch :)

Blusherine on December 19, 2012 at 10:55 AM said...

@Saskia: thanks hon! :-)

@michischaaf: Danke Michi! Wenn sonst nichts, dann wenigstens die Augenbraue, hahahahaha... ;-)
Liebe Grüße!

Jule von Its faaaabulous on December 19, 2012 at 10:59 AM said...

Wow, ganz toll.
Das passt super zu dir!
Richtiges mattes Schwarz z. B. an dir wäre echt too much!

Blusherine on December 19, 2012 at 11:39 AM said...

Hi Jule, ja dann schau ich aus wie Karl Dall... :-DD

TenderFay on December 19, 2012 at 12:03 PM said...

schaut absolut toll aus :)
würde sofort auch so tragen :)

Blusherine on December 19, 2012 at 12:32 PM said...

Danke TenderFay, freut mich dass es dir gefällt!
Liebe Grüße!

Sarah on December 19, 2012 at 12:50 PM said...

Looks very pretty, suits your eye color very well! :)

I'll be spending Christmas with family. Always nice to have some time with them.

Lilly on December 19, 2012 at 1:18 PM said...

sieht toll aus, so festlich. ich habe mir gerade gedacht, dass ich jardin aires meistes als lid-color verwende, weil ich so bleich bin und du nimmst das pigment als highlighter. ;-)
weihnachten werde ich mir zwar was schönes anziehen, aber makeupmässig eher dezent bleiben. falsche wimpern gibts trotzdem.

Blusherine on December 19, 2012 at 2:14 PM said...

@Sarah: I hope you will see your mom and dad as well, must be hard at Christmas, to live so far away from home!

@Lilly: hihihihi das stimmt, das ist das perfekte inner corner highlight! :-)
vielleicht sollte ich auch ein paar lashes einpacken? dann kann ich mal üben... :-) mit der kleinen nichte... die soll mir die aufkleben, dann haben wir die rocky horror picture show... :-DD

Laura on December 19, 2012 at 8:12 PM said...

What a beautiful look! x

Reklamedame on December 19, 2012 at 11:12 PM said...

Deine Augenbrauen sind echt toll! Hihi!
Hab noch keine Ahnung, was ich heuer zu Weihnachten anziehen und schminken werde...irgendwas einfaches, um den Stress zu überstehen (zuerst die Oma im Heim besuchen, dann meine Eltern, dann seine Eltern inkl. Omas und Opas, etc...)!

Blusherine on December 20, 2012 at 9:44 AM said...

@Laura: thank you Laura!

@Reklamedame: Wünsch dir und deiner ganzen Family Frohe Weihnachten und einen Guten Rutsch, wir sehen uns 2013, zwischen den Regalen! :-)

Emilia said...

Sieht echt klasse aus der look =)

Blusherine on January 10, 2013 at 2:05 PM said...

Oh Danke! :-)

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon