Quick Tip Vienna: Wig Flea Market


Hi everyone,

if you live in Vienna and are interested in wigs, I have a quick tip for you:

The Volksoper Vienna (opera house) is selling many of their wigs at their Wig Flea Market tomorrow, Saturday 19th of January, from 10 a.m. until 2 p.m.

Look forward to 800 wigs for sale, they will cost between 50 cents and 10 euros!

Here are three pictures from their homepage, to give you an idea:



All three images © Volksoper Wien


The Wig Flea Market will take place on the Rehearsal Stage 1, Severingasse 9 (which is not directly where the opera house is located, but in a side street):

Perückenflohmarkt
Probebühne 1 der Volksoper
Severingasse 9, 1090 Wien

Please find all the infos in German here:


xoxo
Blusherine




5 comments:

LaMiezée on January 18, 2013 at 4:52 PM said...

So schade das ich nicht in Wien lebe :D Das ist ja hammer.

Babsi´s Beauty-Gossip on January 18, 2013 at 8:50 PM said...

Was es da schon alles gibt, Perrückenflohmarkt :) :) LG Babsi

Blusherine on January 19, 2013 at 9:57 AM said...

@LaMiezée: Ja, witzige Idee, oder? Wahrscheinlich geht es ihnen gleich mit ihren Perücken wie uns mit unserem Schminkzeug, irgendwann muss man einfach mal ausmisten! :-)

@Babsi's Beauty-Gossip: Ich glaube das ist das erste Mal, dass sie sowas machen, 800 Perücken klingt ja irgendwie auch so als hätte sich sehr viel angesammelt! :-)

Kirschblüte on January 27, 2013 at 10:07 AM said...

haha mein steuerberater hat mir davon erzählt, ich wusste gar nicht davon =) - aber leider hab ich es nicht geschafft. warst du dort?

Blusherine on January 27, 2013 at 10:18 AM said...

hahaha, wirklich, dein Steuerberater??!! Das ist ja lustig! :o)
Nein, ich war auch nicht dort, wäre vielleicht schon hingegangen wenn sonst noch jemand gegangen wäre, aber alleine hat's mich dann auch nicht gefreut, vor allem, weil ich eigentlich keine Perücke brauche, hätte es mir nur neugierigerhalber angeschaut :-)
Liebe Grüße!

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon