Quick Tip Austria: Woman Day on April 18


It's been made official on the Woman Magazine Facebook Site:

Woman Day 2013 - which means up to 20% off at many Austrian stores - will take place on

Thursday, April 18.

For those who are unfamiliar with the event:
Woman Magazine organizes the bargain shopping day once (or even twice) a year so that we can all get makeup, shoes and clothes at a discount.

I will add the link to where you can find all the participating stores as well as the coupons as soon as Woman puts them online!

A quick tip from me:
it won't hurt to point out Woman Day in the non-participating stores as well on April 18, they might give you a discount too, I've seen it happen in the past!

Oh, and of course men may shop too!!

Now all I can say is:

Happy Shopping!

:-)

xoxo
Blusherine
 


12 comments:

annia on March 29, 2013 at 10:41 AM said...

Ah dankeschön! Wo hast du die Info her?

Blusherine on March 29, 2013 at 10:55 AM said...

Hi Annia, es gab schon Gerüchte und Woman hat es jetzt auf deren Facebook-Seite bestätigt, ich hab's im ersten Satz verlinkt!
Liebe Grüße!

annia on March 29, 2013 at 10:56 AM said...

:) Danke! Hab ich überlesen!

Blusherine on March 29, 2013 at 10:59 AM said...

:-) Kein Problem! Das macht das Rauschen in den Ohren wenn man das Wort "discount" hört! ;-)
Liebe Grüße!

Einzelkind on March 29, 2013 at 11:07 AM said...

Cool :D
Schade dass ich davon nichts mitbekommen werde,aber ich finde die Aktion sehr lobenswert und vor allem NACHAHMUNGSWÜRDIG muhahaha

Liebste Grüße
zimtkringel.blogspot.de

Blusherine on March 29, 2013 at 11:10 AM said...

:-) Das stimmt, RABATTE FÜR JEDERMANN!!! :-))

Lilly on March 29, 2013 at 11:20 AM said...

ja da gehen wir wieder shoooooooping. hast schon eine jo malone liste?

Blusherine on March 29, 2013 at 11:25 AM said...

:-))) Die trau ich mich gar nicht zu sagen... :o)))
Bitte zieh die Reißleine, sollte ich mich vergessen...

Ablaze Aqua on March 29, 2013 at 2:04 PM said...

Nice sharing Blusherine :)

Babsi´s Beauty-Gossip on March 29, 2013 at 7:58 PM said...

Irgendwie hab ich an den Womans Day nie eine Zeit :( komisch! Ach ja vielleicht willst du ja bei meinem Gewinnspiel mitmachen, diesmal nur für die österr. Leser! LG Babsi

Ela on March 30, 2013 at 12:23 AM said...

Danke für die Info! Ich bin schon gespannt welche Geschäfte dabei sind. :)

Blusherine on March 30, 2013 at 8:51 AM said...

@Ablaze Aqua: thank you dear! :-)

@Babsi: Da mach ich doch gerne mit! Liebe Grüße!

@Ela: Ich auch, aber solange Douglas dabei ist kann bei mir nicht viel schief gehen! :-)

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon