Quick Tip Vienna: 4th Beauty Flea Market on June 9


Viennese Makeup Addicts:

The 4th Vienna Beauty Flea Market will take place on

June 9, 2013 

so 

SAVE THE DATE!!

Once place and time are set you will find them on the

Also make sure to check their Facebook Page for regular updates!

The girls who organize the event every year are:

 Mirela from coral and mauve
Caroline from Good Lack, Nail!
Claudia from claudia loves ... fashion
Jen from goldmarie

Now I will go check my stash to see if I have anything to sell, I might see you there if I do (well I might see you anyway, since I will go for sure).

If you're interested in the previous editions of the Beauty Flea Market, find my posts about my purchases here:



 I will post updates as soon information becomes available!

xoxo
Blusherine


 all images © http://www.beautyflohmarktwien.at/


8 comments:

schokoschirmchen on April 3, 2013 at 2:51 PM said...

Gute Neuigkeiten!!!
Volksfest in Waidhofen ist das Wochenende davor, heißt: ich bin mal da :D :D

Blusherine Vienna on April 3, 2013 at 2:54 PM said...

:-)) Hi Kathi, das ist super, dann brauch ich mir keine Sorgen um durchzechte Nächte machen?!! :-)) Das letzte Mal hattest du einen Perchtenlauf am Programm, wenn ich mich recht erinnere! :-DD

schokoschirmchen on April 3, 2013 at 3:08 PM said...

Ja ausnahmsweise mal nicht! :D ja genau, du hast ja ein gedächtnis :D
Dann seh ma uns wahrscheinlich dort! :)

Blusherine Vienna on April 3, 2013 at 3:09 PM said...

Ja, dann sehen wir uns dort!
Witzige Sachen merk ich mir! :-DD

Babsi´s Beauty-Gossip on April 3, 2013 at 6:30 PM said...

HI!

Weißt du wo der Beautyflohmarkt ist? Vielleicht schau ich da diesmal auch vorbei! LG Babsi

Blusherine Vienna on April 4, 2013 at 10:15 AM said...

Hi Babsi, nein, leider noch nicht, ich hoffe das wird bald auf der Homepage des Beauty-Flohmarkts zu lesen sein!
Liebe Grüße!

suianna on April 22, 2013 at 6:34 PM said...

Was du alles immer weißt :-)
Termin ist notiert, schau auf alle Fälle vorbei!

Liebe Grüße!

Blusherine Vienna on April 23, 2013 at 11:31 AM said...

:-D Ja da werden wir von Stand zu Stand schlendern und unser Sortiment erweitern! :-D

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon