Decorating for Christmas


Hi everyone,

I just quickly wanted to pop in to show you the ornament wreath I made for Christmas following this tutorial by Virginia from LiveLoveDiy.

Virgina now made a blogpost featuring some of the ornament wreaths her readers made following her tutorial, and I was included in the feature, how exciting!!

Here is her blogpost about it:


Isn't it amazing what everyone came up with? I think these wreaths are all amazing! And now I am so motivated to make another one! :-)

In the meantime - until I get everything together - I'll leave you with Santa Claus and the Advent wreath I put up in my apartment! Santa is patiently waiting to be filled with homemade cookies! :-)



Til next time!
Blusherine


4 comments:

Lilly on December 12, 2013 at 9:40 AM said...

du wenn du so motiviert bist, kannst mir auch einen kranz machen ;-) ich habe a) 2 linke hände und b) keine heissklebepistole.

dein santa cookie jar finde ich extrem süß, hast schon einen plan welche keksi da rein sollen?

Blusherine Vienna on December 12, 2013 at 9:43 AM said...

Hahahaha, du hast definitv keine zwei linke Hände, siehe aufwändige Schnörkel-Makeups mit Flüssig-Eyeliner immer wieder mal auf deinem Blog! Die Klebepistole leih ich dir gerne, am besten du kommst mal vorbei und wir kleben heiter gemeinsam! Herrn Blusherine müssen wir da aber vorher ausquartieren, sonst kriegt er einen Zuckaus! :-)
Vanillekekserl, wär der Plan! :-) Erst einmal im Leben gebacken, na das kann ja heiter werden! :-DD

divna on December 12, 2013 at 9:43 AM said...

sehr schön! das ornament ist sooooo soooo soooo schön *respekt*

Blusherine Vienna on December 12, 2013 at 9:50 AM said...

Danke liebe Divna, ich glaube das war Anfängerglück, ich trau mich fast gar nicht an den zweiten! (Und ich zeig ihn auch nur her falls er was gleich schaut! :-)))
Bussi Bussi
Blusherine

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon