Quick Tip Austria: "RiRi Hearts MAC Holiday" is online!

Picture copyright MAC Cosmetics

Hi everyone!

If you're from Austria and you've had your eyes on the RiRi hearts MAC Holiday Collection, you better be quick, it's online now at:

It's expected to sell out quickly, so hurry up! :-)
Lipstick RiRi Woo is being repromoted with this collection, so if you couldn't get it before, here is your chance! Another lipstick from the collection is Bad Girl RiRi, which I have already swatched and talked about here.

If you can't get anything because it's no longer available, the collection will launch in Austrian stores on December 27!

Happy Shopping! :-)

xoxo
Blusherine


4 comments:

divna on December 10, 2013 at 2:09 PM said...

lippenstifte sind alle ausverkauft O.O

Blusherine Vienna on December 10, 2013 at 2:18 PM said...

Mannomannomann, das ging ja schnell! :-)

Larissa on December 10, 2013 at 6:16 PM said...

Ich war zur richtigen Zeit am richtigen Ort, nämlich auf Twitter XD
Musste eig. schon los in die FH aber dann kam die Meldung & ich hab schnell RiRi Woo bestellt.

Bin mir gerade aber ziemlich unsicher ob alles geklappt hat.
Hab mit Kreditkarte bezahlt & auch eine Bestellnummer bekommen (im Profil seh ich die Bestellung auch) aber als ich mich vorhin wieder eingeloggt hab, stand da, ich soll bitte nochmal meine KK-Daten eingeben o.O Hoffentlich hat alles geklappt. Die Stores bringen mir pers. nix weil ich keinen in meiner Nähe hab (außer SCS aber da brauch ich auch fast 1 Stunde hin und da komm ich nicht so oft hin).

Blusherine Vienna on December 11, 2013 at 8:53 AM said...

Hi Larissa, oh, da drück ich dir die Daumen dass alles geklappt hat! Das mit Abhängigkeit vom Online-Shop kenn ich, nämlich wenn ich auf Urlaub bin und unbedingt was haben will, ist der Online-Shop auch meine einzige Chance!
Danke fürs Vorbeischauen!
Liebe Grüße!

Post a Comment

 

Blusherine Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon